0

    Ostoskorisi on tyhjä

0 €
Kysymyksiä ja vastauksia

Kuinka olen teihin yhteydessä?

Lähetä meille sähköpostia niin autamme sinua kysymyksissä. Voit myös soittaa meille. löydat puhelinnumeron jag sähköpostion täällä.

Mitkä ovat Newport Home Interior -asiakaspalvelun aukioloajat?

Voit myös lähettää meille sähköpostia, pyrimme vastaamaan sähköposteihin 24 tunnin sisällä. Löydät sähkopostin, puhelinnumeron jag aukioloajat täällä.

Kuinka peruutan tilauksen?

Voit peruuttaa tilauksen sähköpostilla tai soittamalla asiakaspalveluun. Löydät sähkopostin, puhelinnumeron jag aukioloajat täällä. Huomioithan, että tilaus tulee peruuttaa 24 tunnin sisällä sen jälkeen, kun tilaus on tehty, jotta vältytään kuluilta.

Kuinka maksan?

Tarjoamme eri maksutapoja: korttimaksu, 14 päivän lasku ja osamaksu. Jos valitset laskun, tulet vastaanottamaan sen sähköpostilla samalla, kun tilaus on lähetetty.

Onko korttimaksaminen turvallista?

Kaikki korttimaksut suoritetaan PCI-sertifioidun kumppanin (Klarna) kautta. Kaikki tiedonsiirto tapahtuu salatussa muodossa. Korttimaksun yhteydessä ilmoitetaan kortin numero, kortin voimassaoloaika, CVC-koodi ja joidenkin korttien 3D-suojakoodi.

Kuinka toimin, jos toivon, että tilaus toimitetaan myöhemmin?

Voit joko soittaa meille tai lähettää sähköpostia. Löydät sähkopostin, puhelinnumeron jag aukioloajat täällä.

Kuinka teen reklamaation?

Ota yhteyttä asiakaspalveluun tai lähetä meille sähköpostia, niin autamme sinua mielellämme. Muistathan aina ilmoittaa tilausnumeron. Löydät sähkopostin, puhelinnumeron jag aukioloajat täällä.

Kuinka kauan minulla on avokauppa?

Tarjoamme 14 päivän peruutusoikeuden, kun teet tilauksen verkkokaupassa. Kaikissa peruutustilanteissa sinun tulee ilmoittaa oston peruutuksesta asiakaspalveluun, joko puhelimitse tai sähköpostilla 14 päivän kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut toimituksen. Jotta avoimen kaupan ehdot täyttyvät, tulee tavaroiden olla täysin käyttämättömiä ja alkuperäisessä pakkauksessa, jotta oston voi peruuttaa. Vaihto- ja palautusoikeus on voimassa vain, jossa alla olevat ehdot toteutuvat:

  • Tuote on käyttämätön ja virheetön.
  • Ostosta on olemassa lasku tai kuitti
  • Pakkaus on vahingoittumaton

Jos perut tilauksen, palautamme sinulle tuotteen ostosumman, mutta palautuskulut maksat itse. Palautettava tuote on oltava uusi ja käyttämätön ja palautettava siinä kunnossa kuin se oli sen vastaanottaessasi. Ota yhteyttä asiakaspalveluun ennen palautusta sähköpostilla tai soita asiakaspalveluun. Huomioithan, että samat ehdot eivät koske tilaustuotteita. Näet tuotteen tiedoista, onko kyseessä tilaustavara.
Löydät sähkopostin, puhelinnumeron jag aukioloajat täällä.

Toimitukseni oli vahingoittunut saapuessaan, miten toimin?

Ota yhteyttä asiakaspalveluun niin autamme sinua. Muistathan aina tarkistaa toimituksen sen saapuessa mahdollisten kuljetusvaurioiden osalta.

Saanko käyttää tilaamaani tuotetta, kun odotan reklamaation selvitystä?

Et, sinun tulee ensin dokumentoida vahingot ja sitten olla meihin yhteydessä. Jos haluat käyttää tuotetta, ota yhteyttä asiakaspalveluun saadaksesi neuvoja.